Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Книжкові видання та компакт-диски (29)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Мнушко З$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 81
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Мнушко З. М. 
Менеджмент та маркетинг у фармації : Підруч. для студ. фармац. вузів та ф-тів. Ч. 1. Менеджмент у фармації / З. М. Мнушко, Н. М. Діхтярьова. - Х. : Основа, 1998. - 255 c. - Бібліогр.: 95 назв. - укp.

Подано загальні положення з менеджменту та особливості управління і підприємництва в фармацевтичній галузі. Розглянуто теоретичні основи управління, методи та стилі управління колективом, характеристика організації як об'єкта управління, комунікації, функції управління, процес прийняття рішень, управління трудовими ресурсами, конфліктами та стресами, етика бізнесу. Викладено важливі для практичної діяльності фахівця такі питання, як менеджмент та підприємництво, розробка бізнес-плану, менеджмент та інформатика, трудове право за умов ринку. Описано існуючу структуру управління аптечною мережею, сучасні ринкові структури господарювання та управління, напрямки ефективності роботи аптечних підприємств, функції та організацію праці завідувача аптеки, використання комп'ютерної техніки у медицині та фармації, особливості підприємницької діяльності у фармації, фармацевтичну етику та деонтологію.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26к.я73 + У9(4УКР)306.952-212.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342330 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мнушко З. М. 
Менеджмент та маркетинг у фармації : Підруч. для студ. фармац. вузів та фармац. ф-тів мед. вузів. Ч. 2. Маркетинг у фармації / З. М. Мнушко, Н. М. Діхтярьова. - Х. : Основа: Вид-во УкрФА, 1999. - 287 c. - Бібліогр.: 67 назв. - укp.

Наведено теоретичні положення маркетингу, розкрито сутність його основних елементів: товару, товаропросування, ціни, стимулювання попиту та збуту продукції, паблік рилейшнз. Поряд із загальною характеристикою ринку розглянуто особливості фармацевтичного ринку, процес управління маркетингом, дослідження ринку лікарських засобів, визначення потреби в них. Наведено принципи формування маркетингових інформаційних систем, у т.ч. фармацевтичних. Описано суть, специфіку та види стратегій міжнародного маркетингу, а також використання системи GMP, належної аптечної практики, нормативно-правові положення МОЗ України щодо реєстрації, сертифікації, реалізації, реклами лікарських засобів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26л72-39 я73 + У9(4УКР)306.952-592 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342330 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мнушко З. М. 
Аналіз напрямків зарубіжних досліджень з економіки, менеджменту та маркетингу у фармацевтичній сфері / З. М. Мнушко, І. В. Софронова // Вісн. фармації. - 2004. - № 3. - С. 53-58. - Бібліогр.: 60 назв. - укp.

Проаналізовано зарубіжні періодичні видання за останні роки з метою визначення обсягу та специфіки наукових робіт, які проводяться зарубіжними дослідниками з питань економіки, менеджменту, маркетингу та фармакоекономіки у фармацевтичній сфері. Визначено основні напрямки досліджень економічної спрямованості. Здійснено систематизацію публікацій за тематичними напрямками: менеджмент, управління фармацією, маркетинг, дослідження споживачів, ціноутворення, виробництво ліків, реклама, фармакоекономіка. Розкрито напрямки науково-дослідних робіт, призначених для отримання наукових ступенів, що проводяться у зарубіжних вищих навчальних закладах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(0)26л72-39

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мнушко З. М. 
Дослідження рівня попиту на протигрибкові лікарські засоби / З. М. Мнушко, І. В. Тіманюк // Вісн. фармації. - 2005. - № 1. - С. 57-60. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Проведено дослідження споживацьких переваг протигрибкових лікарських засобів з використанням методів експертних оцінок і опитування. Визначено найбільш вагомі джерела інформації, якими користуються фахівці. Опитування споживачів визначило: групу протигрибкових лікарських засобів, яка користується найбільшим попитом; факт, що більшість хворих, минаючи лікувальні установи, звертається за допомогою в найближчу аптеку; препарати купують на частину курсу у зв'язку з високою ціною. Для одержання більш чіткої картини про структуру реалізації протигрибкових лікарських засобів визначено швидкість їх руху в аптеках, які обслуговують різний контингент відвідувачів. Грунтуючись на результатах анкетування, апробована методика визначення інтенсивності попиту на лікарські засоби з урахуванням різних вікових категорій.

Проведены исследования потребительских предпочтений противогрибковых лекарственных средств с использованием методов экспертных оценок и опроса. Определены наиболее весомые источники информации, которыми пользуются специалисты. Опрос потребителей определил: группу противогрибковых лекарственных средств, пользующихся наибольшим спросом; тот факт, что большинство больных, минуя лечебные учреждения, обращаются за помощью в ближайшую аптеку; препараты приобретаются на часть курса в связи с высокой ценой лекарств. Для получения более четкой картины о структуре реализации противогрибковых лекарственных средств определена скорость их движения в аптеках, обслуживающих различный контингент посетителей. Основываясь на результатах анкетирования, апробирована методика определения интенсивности спроса на лекарственные средства с учетом разных возрастных категорий.

The investigation of the consumer's preference of antimycotic drugs using the methods of expert evaluation and interviews has been conducted. The most valuable information sources, which specialists use, have been determined. The consumer interviewinghas revealed that most patients avoiding medical establishments ask for help at the nearest chemist's, a half of the drugs needed for the course of treatment are bought because of the high prices for these drugs. A group of antimycotic drugs, which has the highest demand, has been determined. For having a clearer picture about the structure of antimycotic drugs realization the rate of their movement in the chemist's shops serving different groups of customers has been determined. According to the results of the questionnaire the method for determining the demand intensity on drugs has been approved taking into account different age categories.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.81 + У9(4УКР)306.952-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мнушко З. М. 
Оцінка ринку біологічно активних добавок та характерних для нього видів ризиків / З. М. Мнушко, Н. В. Сотникова, Є. М. Євтушенко // Клініч. фармація. - 2005. - 9, № 2. - С. 25-32. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проведено маркетинговий аналіз ринку біологічно активних добавок (БАД) з антиоксидантними властивостями. Проаналізовано оптовий ринок виділеної групи БАД: з урахуванням коефіцієнта ліквідності досліджено динаміку цін та визначено кількість пропозицій від оптових фірм на представлену групу БАД. Для вивчення споживчих переваг проведено анкетування та експертну оцінку провізорів. У результаті анкетування споживачів досліджено переваги респондентів щодо даної продукції, визначені фактори, які впливають на здійснення покупки, і проведено аналіз одержаних результатів. Аналіз експертної оцінки провізорів дозволив провести оцінку попиту на БАД з антиоксидантними властивостями. Виділено основні напрямки ризиків, які виникають під час виробництва і реалізації БАД, наведено їх характеристики та методи мінімізації. Визначено проблеми, які виникають у виробників і дистриб'юторів під час просування даної продукції. Запропоновано рекомендації щодо забезпечення вітчизняного споживача ефективними та безпечними БАД.

Проведен маркетинговый анализ рынка биологически активных добавок с антиоксидантными свойствами. Изучен оптовый рынок выделенной группы БАД: с учетом коэффициента ликвидности исследована динамика цен и проанализировано количество предложений от оптовых фирм на данную группу БАД. С целью изучения потребительских предпочтений проведено анкетирование и экспертная оценка провизоров. В результате анкетирования потребителей изучены предпочтения респондентов относительно данной продукции, определены факторы влияющие на выбор товара, проведен анализ полученных результатов. Изучение экспертной оценки провизоров позволило провести оценку спроса на БАД с антиоксидантными свойствами. Выделены основные направления рисков, которые возникают при производстве и реализации биологически активных добавок, приведены их характеристики и методы минимизации. Определены проблемы, с которыми сталкиваются производители и дистрибьюторы при продвижении данной продукции. Предложены рекомендации по обеспечению отечественного потребителя эффективными и безопасными БАД.

The marketing analysis of biologically active additives with the antioxidant properties has been performed. The wholesale market of the given group of BAA has been studied. Taking into account the liquidity coefficient the dynamics of the prices has been investigated and the quantity of offers from the wholesale distributors on the given group of BAA has been analyzed. For the aim of studying the consumer preferences the questioning and the expert evaluation of pharmaceutists have been conducted. As a result of the consumers' the preferences of the respondents concerning the given production have been studied, the factors influencing the goods choice have been determined; the analysis of the results obtained has been carried out. The study of the expert evaluation of pharmaceutists allowed performing the demand evaluation on BAA with the antioxidant properties. The main directions of risks, which arise in manufacturing and realizing biologically active additives have been distinguished; their characteristics and methods of minimization have been given. The problems, which manufacturers and distributors face while promoting the given production have been determined. The recommendations for domestic consumers' supply with effective and safe BAA havebeen offered.


Ключ. слова: Біологічно активні добавки, маркетинговий аналіз ринку, антиоксидантні властивості, динаміка цін, підприємницькі ризики
Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.794-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15836 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Мнушко З. М. 
Побудова моделі визначення оптових цінових знижок при дистриб'юції на фармацевтичному ринку / З. М. Мнушко, С. А. Куценко, Л. П. Дорохова // Вісн. фармації. - 2005. - № 1. - С. 47-53. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розроблено модель розрахунку оптових цінових знижок для фармацевтичного ринку на основі методології нечіткого моделювання. У результаті експертних досліджень визначено параметри, що впливають на розміри оптових знижок, їх рівневі градації та числові інтервали. Одержані набори функцій належності і нечітких правил прийняття рішень щодо розмірів оптових знижок. Наведено приклад комп'ютерної реалізації запропонованої моделі та числового розрахунку. Побудована модель є досить адекватною і зручною для практичного використання.

Разработана модель расчета оптовых ценовых скидок для фармацевтического рынка на основе методологии нечеткого моделирования. В результате экспертных исследований определены параметры, которые влияют на размеры оптовых скидок, их уровневые градации и числовые интервалы. Получены наборы функций принадлежности и нечетких правил принятия решений относительно размеров оптовых скидок. Приведен пример компьютерной реализации предлагаемой модели и численного расчета. Построенная модель является достаточно адекватной и, в то же время, простой и удобной для практического использования.

The calculation model of wholesale price discounts for the pharmaceutical market has been developed on the basis of the fuzzy modeling method. As a result of the expert research the parameters affecting the sizes of wholesale discounts, their level gradations and numeric intervals have been determined. The sets of functions of belonging and fuzzy rules of decision making concerning the sizes of wholesale discounts have been obtained. The example of the computer realization of the model offered and numeral calculation is given. The model constructed is adequate enough and at the same time it is simple and suitable for practical application.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Мнушко З. М. 
Практикум з менеджменту : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / З. М. Мнушко, О. М. Євтушенко, Л. П. Дорохова; Нац. фармац. акад. України. - Х. : Золоті сторінки, 2002. - 176 c. - Бібліогр.: с. 174-176. - укp.

Проаналізовано менеджмент як систему наукових знань, а також як мистецтво. Розкрито суть його понять, розглянуто функції, еволюцію та цикли. Висвітлено особливості процесу управління організацією, визначено її внутрішні та зовнішні складові. Визначено фактори зовнішнього середовища фірми-виробника фармацевтичної продукції та їх вплив на діяльність організації. Наведено методи та моделі прийняття рішень. Охарактеризовано етапи створення структурного підрозділу підприємства. Проаналізовано групову динаміку та лідерство. Висвітлено особливості управління конфліктами та стресами, а також трудовими ресурсами організації. Розглянуто питання функціонування системи та процесу контролю, комунікацій, а також створення операційної системи управління виробництвом.

Проанализирован менеджмент как система научных знаний, а также как искусство. Раскрыта сущность его понятий, рассмотрены функции, эволюция и циклы. Освещены особенности процесса управления организацией, определены ее внутрение и внешние составляющие. Определены факторы внешней среды фирмы-производителя фармацевтической продукции и их влияние на деятельность организации. Приведены методы и модели принятия решений. Охарактеризованы этапы создания структурного подразделения предприятия. Проанализированы групповая динамика и лидерство. Освещены особенности управления конфликтами и стрессами, а также трудовыми ресурсами организации. Рассмотрены вопросы функционирования системы и процесса контроля, коммуникаций, создания операционной системы управления производством.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321я73-5(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА625633 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Мнушко З. Н. 
Трудовое право в условиях рыночной экономики : Учеб. пособие для студ. вузов / З. Н. Мнушко, Н. В. Чмыхало; Нац. фармац. акад. Украины. - Х. : Золотые страницы, 2002. - 184 c. - Библиогр.: 39 назв. - рус.

Рассмотрены основы трудового законодательства стран с рыночной экономикой и Украины. Освещены основные положения Кодекса законов о труде Украины. Представлена общая характеристика отрасли трудового права в странах с развитой рыночной экономикой.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х879(4УКР)я73 + Х879(4/8)я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА628701 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Мнушко З. Н. 
Правовое регулирование деятельности фармацевтических предприятий : Тексты лекций / З. Н. Мнушко, Н. Н. Слободянюк, В. Г. Андреев, И. В. Пестун; Нац. фармац. ун-т. - Х. : Золотые страницы, 2003. - 103 c. - Библиогр.: 78 назв. - рус.

Проанализирована хозяйственная (предпринимательская) деятельность фармацевтических предприятий, изложены правовые основы их деятельности по оптовой и розничной реализации лекарственных средств. Освещены основные положения международного и национального права, регулирования оборота наркотических средств.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)14 + Х839(4УКР)014:Р + Х916.7 + Р11(4УКР)26л72к

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА646653 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Мнушко З. М. 
Аудит роздрібної реалізації гормональних лікарських засобів / З. М. Мнушко, В. В. Преснякова // Вісн. фармації. - 2007. - № 2. - С. 54-57. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Зазначено, що одним з найбільш інформативних маркетингових підходів до аналізу фармацевтичного ринку є такий метод дослідження, як панель роздрібної торгівлі. Систематизовано напрямки та переваги проведення роздрібного аудиту. Запропоновано поетапний план його проведення. Наведено результати маркетингового дослідження ринку гормональних ліків. Встановлено, що найбільшу питому вагу мають препарати, які містять статеві гормони (49,0 %). Препаратами-лідерами за обсягами реалізації є "Дюфастон" та "Діане-35". Частка десяти провідних виробників гормональних лікарських засобів у 2005 р. склала більше 70,0 % загального обсягу продажу. Одержані результати використовуються для вивчення кон'юнктури ринку лікарських засобів, прогнозу обсягів продажу та сегментації ринку.

Одним из наиболее информативных маркетинговых подходов к анализу фармацевтического рынка является такой метод исследования, как панель розничной торговли. Систематизированы направления и преимущества проведения розничного аудита. Предложен поэтапный план проведения розничного аудита. Приведены результаты маркетингового исследования рынка гормональных препаратов. Установлено, что наибольший удельный вес имеют препараты, содержащие половые гормоны (49,0 %). Препаратами-лидерами по объемам реализации являются "Дюфастон" и "Диане-35". Доля десяти ведущих производителей гормональных лекарственных средств в 2005 году составила более 70,0 % общего объема продаж. Полученные результаты используются для изучения конъюнктуры рынка лекарственных средств, прогноза объемов продаж и сегментации рынка и т.д.

One of the most informative marketing approaches to the analysis of the pharmaceutical market is such research method as the retail trade panel. Directions and advantages of carrying out the retail audit have been systematized in the article. The stage-by-stage plan of carrying out the retail audit has been offered. The results of the marketing research of the hormone drugs market have been given. It has been found that the medicines containing sexual hormones (49,0%) have the greatest specific gravity. "Dufaston" and "Diane-35" are the top drugs by the volumes of realization. The share of ten leading manufacturers of hormone medications in 2005 comprised more than 70,0% of the total amount of sales. The results obtained are used for studying the drug market conjuncture, the forecast of the sales volumes and the market segmentation, etc.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р28 к + У9(4Укр)49:Р11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Євтушенко О. М. 
Вивчення та методи профілактики ризиків у товаропросуванні аптечних закладів / О. М. Євтушенко, З. М. Мнушко // Вісн. фармації. - 2006. - № 2. - С. 46-51. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Показано значення своєчасного виявлення, ідентифікації та розробки методів управління ризиками. Систематизовано та проаналізовано комерційні ризики в роздрібній аптечній мережі, запропоновано методи профілактики виявлених ризиків.

Показано значение своевременного обнаружения, идентификации и разработки методов управления рисками. Проведена систематизация и анализ коммерческих рисков в розничной аптечной сети, предложены методы профилактики обнаруженных рисков.

The importance of timely revealing, identification and development of the risks management methods is given in the article. The systematization and analysis of the commercial risks in retail pharmacies have been conducted, the methods for prevention the risks revealed have been offered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26л72

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Мнушко З. М. 
Визначення конкурентоспроможності лікарських препаратів антигельмінтної дії, присутніх на фармацевтичному ринку України / З. М. Мнушко, Ю. В. Попова // Вісн. фармації. - 2006. - № 3. - С. 35-40. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проведено вивчення та аналіз методів визначення конкурентоспроможності лікарських засобів. Розраховано показники конкурентоспроможності препаратів антигельмінтної дії, присутніх на фармацевтичному ринку України. Наведено порівняльний аналіз одержаних результатів, зазначено переваги та недоліки використання різних методів оцінки конкурентоспроможності лікарських засобів.

Изучены и проанализированы методы определения конкурентоспособности на примере лекарственных препаратов. Рассчитаны показатели конкурентоспособности препаратов антигельминтного действия, присутствующие на фармацевтическом рынке Украины. Приведен сравнительный анализ полученных результатов, показаны преимущества и недостатки применения различных методов оценки конкурентоспособности лекарственных препаратов.

The methods of competitiveness determination have been investigated and analysed on the example of drugs. The competitiveness parameters for drugs with anti-helmintic action present at the Ukrainian pharmaceutical market have been calculated. A comparative analysis of the results obtained has been given; the advantages and disadvantages of application of various methods of competitiveness evaluation of drugs have been shown.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.811.7к

Шифр НБУВ: Ж14678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Черних В. П. 
Історія Національного фармацевтичного університету: люди, події, факти / В. П. Черних, Л. М. Віннік, І. С. Гриценко, Г. В. Зайченко, К. А. Іванова, З. М. Мнушко, І. Г. Погоріла, Є. А. Подольська, З. Ф. Подстрелова, Н. М. Савченко, О. К. Садовніков, Є. І. Світлична, В. М. Толочко, Р. І. Філіппенко, Т. А. Хохлова; ред.: В. П. Черних; Нац. фармац. ун-т. - Х.: Золоті сторінки, 2005. - 624 c. - Бібліогр.: 240 назв. - укp.

Висвітлено історію розбудови професійної фармацевтичної освіти в Україні, що почалася в 1805 р. у Харківському Імператорському університеті. Розглянуто напрямки діяльності, успіхи та досягнення кафедр університету, наведено спогади його працівників.

Освещена история развития профессионального фармацевтического образования в Украине, начавшаяся в 1805 г. в Харьковском Императорском университете. Рассмотрены направления деятельности, успехи и достижения кафедр университета, приведены воспоминания его сотрудников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р282 г(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО26660 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Мнушко З. М. 
Маркетинговий аналіз сервісного обслуговування та додаткових послуг аптечних закладів / З. М. Мнушко, О. П. Абалова, І.В. Пестун // Вісн. фармації. - 2006. - № 1. - С. 41-47. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проведено дослідження структури, значимості та ефективності додаткових послуг, які надають аптеки. Відзначено тенденцію до їх розвитку та поліпшення якості обслуговування. З використанням методу анкетування визначено питання, які найбільше цікавлять відвідувачів аптек. Показано, що має місце належний рівень сервісного обслуговування клієнтів, просліджується підвищення консультативної ролі провізора та розвиток відповідального самолікування населення. Вивчено стан, зміст роботи та перспективи використання в аптеках послуг лікарів-консультантів. Визначено перелік додаткових послуг, які надаються аптечними закладами, та їх вплив на товарообіг, а також імідж аптек.

Проведено исследование структуры, значимости и эффективности дополнительных услуг, оказываемых аптеками. Отмечена тенденция к их развитию и улучшению качества. С использованием метода анкетирования определены вопросы, в наибольшей степени интересующиепосетителей аптек. Показано, что имеет место надлежащий уровень сервисного обслуживания клиентов, повышение консультативной роли провизора и развитие самолечения населения. Изучены состояние, содержание работы и перспективы использования в аптеках услуг врачей-консультантов. Определены перечень дополнительных услуг, оказываемых аптечными учреждениями, и их влияние на товарооборот и имидж аптек.

The research of the structure, importance and efficiency of the additional services rendered by the chemist's shops has been carried out. The tendency to their development and quality improvement has been marked. Using the method of questioning the questions, which are interesting to the visitors of chemist's shops have been determined. It has been shown that there is the appropriate level of clients' service, increase of an advisory role of a pharmacist and development of self- treatment of the population. The conditions, the content of work and the prospects for using of doctors - advisers services at the chemist's have been investigated. The list of the additional services rendered by chemist's establishments and their influence on the commodity circulation and the image of chemist's shops has been determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26л72 + У9(4УКР)49:Р11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Мнушко З. Н. 
Менеджмент и маркетинг в фармации : учеб. для студ. вузов. Ч. 1. Менеджмент в фармации / З. Н. Мнушко, Н. М. Дихтярева; Нац. фармац. ун-т. - Х. : Золотые страницы, 2007. - 359 c. - Библиогр.: с. 356-359 - рус.

Рассмотрены основные теоретические положения менеджмента, в частности, значение и его сущность, особенности в фармации, а также уровни управления, зарубежные механизмы управления. Охарактеризованы принципы фармацевтической этики и деонтологии, общения с посетителями аптек, приведены подходы и критерии оценки эффективности работы фармацевтических организаций (ФО). Освещены вопросы формирования и развития организационной структуры предприятий данной сферы. Раскрыта сущность понятия коммуникаций, описаны автоматизированные системы управления и информационно-управленческие системы в фармации. Определены особенности управления трудовыми ресурсами и персоналом ФО. Предложены пути снижения предпринимательского риска в данной отрасли.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952.1-212.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В350200/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Мнушко З. Н. 
Практикум по международному маркетингу : учеб. пособие для студ. вузов / З. Н. Мнушко, М. С. Рахман, Н. В. Чмыхало, М. В. Мирошник; Нац. фармац. ун-т. - Х. : Ависта-ВЛТ, 2007. - 96 c. - рус.

Рассмотрены основы, сущность, предмет и задачи международного маркетинга (ММ), общие черты и отличия внутреннего и международного маркетинга. Проанализированы особенности влияния социально-культурной и политико-правовой среды на ММ. Раскрыта сущность и предложены критерии сегментации зарубежных рынков, освещены подходы к международной сегментации рынков. Приведены сведения о формировании товарно-сбытовой политики на мировых рынках. Описаны виды товарной политики. Особое внимание уделено международным маркетинговым коммуникациям, каналам распределения продукции, политике ценообразования и маркетинговым исследованиям.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.111 я73-5 + У9(4УКР)80-211.1 я73-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА693430 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Мнушко З. М. 
Сегментування споживачів лікарських засобів ноотропної дії / З. М. Мнушко, Є. О. Кондакова // Клініч. фармація. - 2006. - 10, № 3. - С. 35-40. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

В умовах посилення конкурентної боротьби, переважання пропозиції над попитом і зниження купівельної спроможності значної частини населення України проблеми сегментації ринку є ключовими під час організації маркетингової роботи вітчизняних фармацевтичних підприємств. У роботі проведена сегментація споживачів лікарських засобів ноотропної дії. Виявлений основний сегмент споживачів досліджуваних препаратів. Вивчені загальні споживацькі переваги, а також ринкова поведінка різноманітних груп споживачів. Визначено відношення респондентів до препаратів ноотропної дії та основні критерії вибору досліджуваних лікарських засобів. Дані, одержані в ході дослідження, можуть бути використані фармацевтичними підприємствами з метою обгрунтування необхідної маркетингової стратегії для ухвалення рішень з розробки лікарських препаратів, їх виробництва та просування на ринок диференційовано за виділеними сегментами ринку.

В условиях усиления конкурентной борьбы, превышения предложения над спросом и снижения покупательной способности значительной части населения Украины проблемы сегментации рынка являются ключевыми при организации маркетинговой работы отечественных фармацевтических предприятий. В данной работе проведена сегментация потребителей лекарственных средств ноотропного действия. Выявлен основной сегмент потребителей исследуемых препаратов. Изучены общие потребительские предпочтения, а также рыночное поведение разнообразных групп потребителей. Определено отношение респондентов к ноотропным препаратам и основные критерии выбора исследуемых лекарственных средств. Данные, полученные в ходе исследования, могут быть использованы фармацевтическими предприятиями с целью обоснования необходимой маркетинговой стратегии, для принятия решений по разработке лекарственных препаратов, их производства и продвижения на рынок согласно выделенным сегментам рынка.

In the conditions of the growing competition, exceeding of demand over supply and decreasing the purchasing power of the majority of the Ukrainian population the problems of market segmentation are key ones while organizing the marketing work of domestic pharmaceutical enterprises. The article reviews the segmentation of nootropic drugs users. The main segment of such drug users has been revealed. The general consumers' preferences, as well as the market behaviour of various groups of users have beenstudied. The responders' attitude to nootropic drugs and the main criteria of their choice have been determined. The data obtained in the research can be used by pharmaceutical enterprises with the purpose of substantiation of the necessary marketing strategy, for decision making in developing medications, their manufacture and promotion to the market according to the chosen segments of the market.


Ключ. слова: Сегментування ринку, поведінка споживачів, ноотропні препарати, цереброваскулярна патологія
Індекс рубрикатора НБУВ: Р281к + У9(4УКР)306.952.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15836 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Мнушко З. М. 
Система забезпечення доступності лікарських засобів / З. М. Мнушко, I. В. Тіманюк // Вісн. фармації. - 2007. - № 1. - С. 52-58. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Проведено дослідження щодо визначення проблеми доступності лікарських засобів (ЛЗ) і виявлення факторів, що впливають на неї. Доступність ЛЗ розглянуто як систему, що має внутрішню структуру, а також ієрархію окремих елементів. Обгрунтовано необхідність розподілу системи забезпечення доступності ліків на три рівні: державний, рівень регіону й окремого підприємства. Трирівневу систему забезпечення доступності ЛЗ описано на прикладі протигрибкових препаратів.

Проведены исследования в направлении определения проблемы доступности лекарственных средств и нахождения факторов, которые влияют на доступность. Доступность лекарственных средств рассмотрена как система, имеющая внутреннюю структуру, а также иерархию отдельных элементов. Обоснована необходимость деления системы обеспечения доступности лекарств на три уровня: государственный, уровень региона и отдельного предприятия. Трехуровневая система обеспечения доступности лекарственных средств представлена на примере противогрибковых препаратов.

The research in the field of determination of the problem of drugs availability and searching the factors influencing on the availability has been carried out. The drugs availability is considered as the system with the internal structure, as well as the hierarchy of the separate elements. The necessity of the division of the drugs availability system into three levels: state, regional and of the separate enterprise has been subtantiated. The three-level system of the drugs availability is presented on the example of the antifungal drugs.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Тутутченко О. В. 
Стратегічні цілі аптечних підприємств, орієнтованих на надання високоякісного сервісу / О. В. Тутутченко, З. М. Мнушко // Вісн. фармації. - 2007. - № 3. - С. 47-50. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано основні стратегічні цілі підприємств бізнесу, серед яких одну з провідних позицій займає обслуговування клієнтів. На базі ДП "Аптека № 208" м. Донецьк проведено вивчення зовнішнього та внутрішнього середовища, обгрунтовано стратегічні цілі, виділено клієнтську складову, аргументовано чинники, які впливають на збереження постійних і залучення нових покупців. Сформульовано критерії якості обслуговування відвідувачів аптеки, упроваджені як стандарти обслуговування. Показано роль професійних консультацій провізора та додаткових послуг, що надаються аптекою, у створенні та розширенні контингенту відвідувачів. Проаналізовано показники торговельно-фінансової діяльності аптечного підприємства за останні п'ять років, що свідчить про значне збільшення товарообігу, кількості та середньої суми чека та підтверджує ефективність роботи організації в результаті обгрунтованого вибору стратегічних цілей.

Проанализированы основные стратегические цели предприятий бизнеса, среди которых одну из ведущих позиций занимает обслуживание клиентов. На базе ГП "Аптека №208" г. Донецк проведены исследования по изучению внешней и внутренней среды, обоснованы стратегические цели, выделена клиентская составляющая, аргументированы факторы, влияющие на сохранение имеющихся и привлечение новых покупателей. Сформулированы критерии качества обслуживания посетителей аптеки, внедренные как стандарты обслуживания. Показана роль профессиональных консультаций провизора и дополнительных услуг, оказываемых аптекой, в создании и расширении контингента посетителей. Проанализированы показатели торгово-финансовой деятельности аптечного предприятия за последние пять лет, свидетельствующие о значительном увеличении товарооборота, количестве и средней сумме чека, что подтверждает эффективность работы организации в результате обоснованного выбора стратегических целей.

The basic strategic purposes of the enterprises of business among which one of leading positions is borrowed with servicing are analyzed. On the basis of "Drugstore №208" of Donetsk are carried out researches on studying the external and internal environment, the strategic purposes are proved, the client component is allocated, the factors influencing preservation available and an attraction of new buyers are given reason. Criteria of visitors service quality of drugstores introduced as standards of service are formulated. The role of professional consultations of the pharmacist and the additional services rendered by a drugstore, in creation and expansion of a contingent of visitors is shown. The analysis of parameters of trading-financial activityof the chemist's enterprise for last five years, testifying about substantial growth of commodity circulation, quantity and the average sum of the check that confirms an overall performance of the organization as a result of the proved choice of the strategic purposes is resulted.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26л72

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Мнушко З. М. 
Фактори впливу на асортимент біологічно активних добавок в аптечних закладах / З. М. Мнушко, Н. В. Сотнікова // Вісн. фармації. - 2006. - № 3. - С. 57-62. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проаналізовано фактори, які впливають на включення в асортимент аптек біологічно активних домішок. Вивчено негативні моменти, які можуть виникати під час реалізації даної продукції; досліджено основні напрямки оптимізації асортименту біологічно активних домішок в аптеках. Вивчено рівень попиту на окремі групи такої продукції. Проведено аналіз біологічно активних домішок за фармакологічними властивостями, виробниками та ціновими сегментами. Визначено основні ринкові ніші для даної продукції вітчизняного виробництва.

Проанализированы факторы, которые оказывают влияние на включение в ассортимент аптек биологически активных добавок. Изучены негативные моменты, которые могут возникать при реализации данной продукции, исследованы основные направления оптимизации ассортимента биологически активных добавок в аптеках. Изучен уровень спроса на отдельные группы данной продукции, проведен анализ биологически активных добавок по фармакотерапевтическим группам, производителям и ценовым сегментам. Определены основные рыночные ниши для данной продукции отечественного производства.

The factors, which influence on inclusion of biologically active additives to the assortment of chemist's shops, have been analysed. The negative moments, which can appear when realizing the given production, have been studied; the main directions foroptimizing the assortment of biologically active additives in chemist's shops have been investigated. The demand level for some groups of these products has been studied; the analysis of biologically active additives according to the pharmacotherapeutic groups, manufacturers and price segments has been carried out. The main market niches for the given domestic products have been determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26л72

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14678 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського